joasia.reismee.nl

Yogjakarta

Was gisteren van plan om naar de Prambanan te gaan. Omdat de bussen goed geregeld zijn in yogyakarta was ik voor geen geld zo bij de Prambanan. Wel had ik gehoord van Veel mensen dat het nogal tegen viel omdat het complex nogal vervallen is. Bij de ingang vroegen ze een bedrag wat zelfs hoger is dan een museum jaarkaart in Nederland. Ik besloot daarom niet naar binnen te gaan. Omdat ik er toch was besloot ik een rondje te maken. Wat mijn verbazing schetste, was dat er ook een ingang voor Indonesiërs was. Hier kostte het slechts een paar euro. Ik probeerde nog een ticket te kopen, maar helaas. Gediscrimineerd ging ik terug naar Yogja. Vandaag besloot ik naar de trein te nemen naar mount Bromo. Het kopen van een trein kaartje klinkt eenvoudig, helaas was dit niet het geval. Op een gegeven moment had ik echt het idee dat ik in Bananasplit zat. Ik verwachte dat Frans Bouwer elk moment om de hoek zou komen, helaas was dit de werkelijkheid. Om toch nog wat te doen vandaag besloot ik kleren te kopen. Ook dit ging niet heel gemakkelijk. Na twee uur had ik toch een ok t shirt te pakken.

Reacties

Reacties

Anouk de jong

Leuk om je verhalen te lezen. Straks ga je nog blij zijn als je weer naar je eigen kikkerlanden mag. Gr. Nog veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!