joasia.reismee.nl

Ubud deel 3

Stond vanochtend om half twee op, we gingen vulkaan Batur beklimmen. Na een wandeling door het donker kwamen we bij de top aan bij zonsopgang. Echt een prachtig gezicht. Je kon daarna nog naar een bergtop klimmen, en heb dat ook gedaan. Na nog een stevige klim kwam ik aan op de top en besloot mij te trakteren op het meest smerige kopje koffie ooit. Bij aankomst bij het hotel kon ik mee naar een Hindu crematie. Erg indrukwekkend. Omdat ik het respectloos vond om in mijn korte broek en een t shirt naar zo'n evenement te gaan trok ik mijn nette kleren aan. Best warm als het buiten 35 graden is. Ook de lokale mensen keken mij aan van:heb je het niet warm? Na eerst nog een ruime uitleg kwam de ceremonie eraan. Erg indrukwekkend, vooral omdat het voor mij in elk geval deed voorkomen dat de mensen vooral vrolijk waren. Vanavond ga ik nog naar een firedance waar lokale kennissen van mij meedoen en na morgen vertrek ik naar de Gili eilanden.

Reacties

Reacties

Franciska

Wat leuk te lezen dat je ook de batur hebt beklommen ???? als je morgen naar gili gaat zou ik gili air aanraden en dan het coconut hotel/appertementjes super leuk en erg aardige mensen. De opzichter ga je zeker leuk vinden. Hij rookt de hele dag alleen maar kreteksigaretten en ook nog wel andere dingen volgens mij... Haha... Misschien maakt hij ook wel een mooie schelpenketting voor jou! Wij hebben er al ieder 1 ?? Snorkelen moet je daar ook echt doen ???? Veel plezier!!!!! Groeten uit Zandvoort!!

Franciska

Weet niet hoe die vraagtekens er komen. In het verhaal dat ik typte, waren het puntjes... Haha

Tijmen / Jon en Bozan

Yootje,

Wij vroegen ons af hoe het staat met de foto van de (inmiddels beruchte) Civetkat:)

Veel plezier daar!!

inezantingh@hotmail.com

De Gili eilanden...waar liggen die? Ik lees je stukken met heel veel plezier!

inezantingh@hotmail.com

En volgens mij heb jij een heel goede opvoeding gehad! Keurig gekleed naar een crematie, ook bij 35 graden, ja heel goed Jo!

Jo 2

Toffe dingen man! Leuk om zo op de hoogte te blijven

inezantingh@hotmail.com

HadieJo, waar ben je nu? Wil graag weer een leuk verhaal van je lezen! Liefs xxx

Vincent

Hey Jo, leuk om je verhalen te lezen man! Veel plezier op de gili eilanden! Groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!