joasia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Behalve dat de motor van het vliegtuig tussen Kuala Lumpur en Bali soms het geluid van een drilboor had heb ik voor de rest geen problemen gehad Malasia airlines. Het vliegveld van Bali is echt uniek, ze hebben geprobeerd het er uit te laten zien als een Hindoe Tempel, en dat is aardig gelukt. Omdat ik veel verhalen had gehoord dat taxi chauffeurs je een poot proberen uit te draaien en dat er een speciaal taxi vvv op het vliegveld is ben ik daar heen gegaan. Ik kreeg een chauffeur die letterlijk geen sociale vaardigheden had. Toen ik aan kwam lopen liep hij alvast naar zijn taxi toe, onderweg kreeg ik geen enkel woord eruit en zelfs met het afrekenen keek hij mij niet aan. Maar goed voor de rest een prima rood gehad. Mijn hotel is nog groter dan ik dacht, sterker nog het is ook groter dan mijn vorige huis. Heb de eerste avond eerst even lekker een wandeling door denpasar gemaakt en wat gegeten. Van alle steden waar ik ben geweest is er geen enkele met deze uitstraling. Het hoogste gebouw is denk ik twee verdiepingen, en overal alles houtje touwtje aan elkaar gemaakt. Van uit elke hoek komt er een scooter uitgereden, en overal wordt er op straat eten gemaakt en verkocht. Nu klinkt dit misschien niet heel aantrekkelijk, maar het is echt leuk om dit mee te maken. Ga nu vroeg slapen en dan ben ik morgen over mijn jetlag heen.

Reacties

Reacties

inezantingh@hotmail.com

Klinkt allemaal goed, Jo! Ik blijf je graag volgen!

Ivar

Hey Johannes, leuk om te lezen hoe je aankomst was en eerste indruk is van Denpasar. En super leuk dat je ons laat meegenieten van jouw reis door Azië.
Ik ga je reisblog zeker blijven volgen! Veel plezier daar!

Patrick

Hey Johannes, veel leuke avonturen gewenst? Geniet ervan
Ik hou je blog in de gaten.

Groetjes Patrick

Jo 2

Klinkt als het begin van vele mooie verhalen! Leuk zelf ook om later nog eens na te lezen :D Ik ga er in elk geval van genieten aan deze kant! Enjoy tons!!!

Rene

Ha Johannes wat een fijn verhaal. Ben nu al benieuwd naar je nieuwe blog. Geniet van je reis groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!